Thursday, December 9, 2010

KEMBALI PULANG

Langit mendung. Awan kelabu. Dari Bandung cuaca berkabus bersambung hingga ke Shah Alam. 6 hari meninggalkan bumi bertuah lega dapat kembali semula. Penat! akhir sebuah perjalanan. Hari ni aku mc. Dingin Bandung disela hujan sepanjang hari membuatkan tubuh badan tidak dapat melawan desakan cuaca di sana. Aku demam 2 hari. Demam-demam pun tangga Pasar Baru masih mampu diinjak. Aduhai..itu lah naluri wanita. Shopping salah satu cara menghilangkan stress!. That's right! Setuju 120%. Pagi tadi doctor chek BP aku ok aje. Thats mean aku betul2 meninggalkan segala beban di bahu dan kepala nun jauh di puncak Tangkuban Perahu. Terbenam dalam ke dasar Kawah Putih.


Memandu sendirian dari KLIA ke Shah Alam malam tadi aku rasa macam tak sampai je. Badan letih, mata mengantuk. Berhenti sekejap di R&R Dengkil melepaskan lelah. Aku rasa macam tak boleh bangun je untuk hari ini. Alhamdulillah dah beransur ok sekarang.


3 beg barang2 masih tidak disentuh. Biarkan. Masih punya waktu. Sebelum ke Bandung tiada secebis nota di blog ini untuk itu. Tak sempat menulis dan meng update.  Selebihnya teruja untuk berpergian seorang diri. Alhamdullilah..aku selamat pergi dan kembali lagi ke sini.






IR : Masih indah kah mimpi semalam itu?

No comments:

Post a Comment