Thursday, March 31, 2011

A BUNCH OF THANK YOU.



Wah! bestnya hari ni. Best lagi kalau dapat sejambak rose merah cam gini kan? Pagi2 lagi aku dapat suprised dari seseorang yang buatkan hari ni aku terasa cam very the clear wpun langit kat luar tu mendung.

Suprised!..suprised!..Pagi2 tengok blog rasa lain macam view kat blog aku ni. What a coincidence hah? 


Semuanya gara2 segmen ini - BERKONGSI TRAFIK DARI BANGKU KOSONG-http://hasrulhassan.blogspot.com/2011/03/berkongsi-trafik-dari-bangku-kosong.html 
Blog aku yang patutnya ada dalam bloglist dia tapi dah terbalik kot, dia lak yang sign in jadi my first follower.  Rasa malu, bangga pun ada bila dia jadi follower. Gara2 dia juga blog aku yang sempoi tanpa lip-lap, bling2 ni menerima kunjungan dari blog2 lain. Satu yang aku belajar dari hal ini..(banyak terjadi dah kat aku) kalau kita ikhlas dan jujur dalam berbuat sesuatu Allah akan balas tanpa kita menduganya.  Thanks a lot! Really appreciated it. Jazakallah...

So..entri ini dan rose merah tu yang hanya dapat dipandang tapi tak dapat dipegang aku dedicate untuk si empunya blog - BANGKU KOSONG.

Patutnya aku hantar award kat dia tapi sejujurnya aku memang tak pandai nak ber award2 ni. Ini saja yang mampu aku lakukan untuk ucapkan rasa terima kasih itu.

Siapa Bangku Kosong ni hah? Aku pun tak habis lagi round blog dia. Yang aku tahu dia salah seorang blogger yang hebat di alam maya ni. Slow2 arr..nanti aku dig blog dia.

Itu cara aku kalau aku appreciated sesuatu. Aku suka memberi dan kalau orang yang menerimanya berasa senang dan gumbira aku lagi lah bahagia. Kalau lah Bangku Kosong ni kat sebelah rumah aku, kek coklat mesti dah sampai kat rumah dia.

Untuk semua rakan2 yang lain, salam perkenalan dan tali silaturrahim aku hulurkan.



IR :  emak budak yang baru nak belajar.




 

1 comment:

  1. Bila kita ikhlas memberi tanpa minta dibalas.. Allah akan hadiahkan dengan yang lebih baik daripada apa yang kita dah milki sekarang..

    Teruskan berblog... :)

    ReplyDelete