Friday, June 22, 2012

Syukur...

Salam di hujung minggu.

Berat mata memandang, berat lagi bahu yang memikul. Alhamdulillah, hubby dah discharged 3 hari yang lepas. Lega sebelah bahu. Tinggal sebelah lagi masih senget. Lepas ni kena jaga makan minum bagai kat rumah ni.

Terima kasih atas ingatan teman2. Bagi semangat, dorongan kat aku. Bagi macam2 petua, cara2, alternative2 untuk kesembuhan hubby aku. Kira jadi macam orang dalam pantanglah. 

Ramai gak yang tertanya2 sakit apa?. Biasalah sakit orang2 dah berumur ni. Lagi2 sakit yang menjadi history dalam keluarga memang tak dapat nak dielakkan. Walau pun jaga makan minum dan cara hidup yang sihat salah sikit je terkena juga. Bukan tak de kesedaran dalam diri cuma kemampuan kita terbatas untuk mengelak dari terkena.

Ini adalah peringatan untuk kita semua. Yang baik jadikan teladan, buruk jadi ingatan. 






Jangan seriau ok!





















Dari Allah dia datang, kepada Allah dia dikembalikan. Tiada yang kekal melainkan Allah. Semuanya hanya pinjaman sementara. Syukurlah yang lain masih ada.


Masih ada hubby di sisi aku.



1 comment:

  1. MasyaAllah.. take good care of him.. and only my doa for all of you .. insyaAllah. Allah swt is the Greatest! semoga cepat sembuh.. amin..

    ReplyDelete