Monday, August 27, 2012

Aidilfitri..kemaafan yang manis..



Salam Aidilfitri.

Ramadhan sudah berlalu pergi. Semoga segala amalan dan ibadat kita di bulan yang mulia itu diterima Allah dan semoga kita diberikan peluang oleh Allah untuk bertemu Ramadhan lagi di tahun akan datang. 

Dah seminggu Syawal menjelma. Ingat balik kampong nak jugak update blog sebelum raya ari tu tapi tak kesampaian. Internet terlindung di sebalik Bukit Candang dan selebihnya buzy sangat2.







Kepada semua silent readers, silent followers, yang bertandang tanpa sengaja, yang suka2 nak baca maaf berbanyak2 maaf kalau ada bahasa yang mengguris, ayat2 yang menghiris tanpa sedar tidak sengaja. 

Pada sahabat2, kenalan yang aku kenal dan yang kenal aku tapi tak pernah bersua, yang lama menyepi dan menjauhkan diri ampun maaf juga yang aku pinta.

Untuk sedara mara, sepupu sepapat, kaum kerabat bermaafanlah sesama kita. Jemput datang ke rumah (call dulu ye..)

Nanti aku cuba update lagi. Ini sekadar entry salam kemaafan yang tertangguh. Moga masa tidak lagi mencemburui aku.


Maaf zahir batin.




No comments:

Post a Comment