Monday, December 30, 2013

Akhir sebuah cerita 2013...

Assalammualaikum.

Ya ampunnnn!!...lamanya blog ni koma walaupun masih bernafas. Bukan tak jenguk, tak bukak tapi bila bukak, jenguk2 sekejap dah tutup balik. Tak sempat nak tinggalkan jejak atau titip pesan. Selak2 kalendar sudah hampir sebulan blog tidak diupdate. Sudah hampir tamat tahun 2013 ini. Tak kisahlah..blog sendirikan. Senang2 nanti aku catat kembali cerita2 yang tak sempat dicoret di sini.

Sekadar ringkasan catatan sepanjang December yang teramat2 sibuk dengan macam2 hal duniawi yang tak sudah2. Selain dari kerja2 ofis yang berlambak2 di hujung2 tahun ini macam2 agenda yang mendatang. Kiranya inilah entry terakhir untuk tahun 2013 ini.  


Tempahan kek.
















masih sempat bercuti bersama my big family ke Melaka dan Port Dickson sempena cuti birthday Sultan Selangor ari tu. Bawa budak2 sebagai percutian akhir tahun.







klasik gambar ni..di bilik pengantin rumah Melaka.





di Port Dickson menghadap laut luas. Nanti aku share lagi gambar2 yang lain.





Ke Melaka lagi cuti Krismas yang lalu.  Masih sempat menyiapkan sisa2 bunga pahar yang belum sempurna di dalam kereta dalam perjalanan ke Melaka untuk kenduri minggu depan.  Tak ke busy sangat tu?
















terkejar ke sana ke mari masih sempat memenuhi undangan perkahwinan anak kawan aku di felda Hulu Rening. Best sangat dengan suasana kampung tambahan lagi rumah pengantin betul2 di tepi sungai yang jernih. Buatkan si Ain Mahseri tak lepas peluang mencecah kaki ke dalam airnya yang sejuk dan jernih.






merah, meriahnya mak ngah!





Ain main redah je. Tak hingat dunia bila nampak sungai. Nasib baik boleh ditahan2 kalau ikut dia dah nak berenang dah.








mak dan cik Mon.





Undangan terakhir untuk 2013. Rewang di majlis perkahwinan anak Sjn Mejar Mokhtar dan Pn Maimun di Kompleks PDRM Sec. 20.

Tan Sri Rahim Noor dan isteri turut hadir.















jangan marah heh...!....





Fuh!...somput den!.


Selamat tahun baru 2014. Semoga ceria2, bahagia dan diberkati Allah segalanya. Aman, lancar dan barokah. Amin.

2014... ada impian yang bakal digapai...insyaallah.


1 comment: