Thursday, November 29, 2012

he's back..


Salam bahagia.

Tak tau nak mula dari mana. Hari2 yang sangat sibuk dihujung2 tahun seperti selalunya. Apa lagi soal kerja.  Hujung bulan, hujung tahun nak close account. Semua hal account di bahu aku. Creditors, debtors, banking matters, petty cash, cash sales..huh!..memeningkan kepala. Berserabut! Semuanya harus diselesaikan sebelum tahun ini berakhir dan memulakan tahun yang baru dengan buku baru. Saat2 macam ni sesiapa yang berada di account dept. mungkin macam aku kot. Masa ni lah tiba2 rasa macam nak berhenti. Penat! tapi itulah 'thrill'nya buat account ni. Buat account banyak ajar aku control tension, buang stress jauh2, sentiasa waspada dan careful untuk setiap sen yang dikeluarkan. Silap2 account tak balance 1 sen boleh buat aku migran. Bila dapat selesaikan dan debit credit balance masa tu lah rasa puassss sangat!

Busy kat rumah dengan anak2 belum kira lagi tu. Seminggu dua ni aku 'export' budak2 balik kampung. Kalau kat sini panjang langkahnya. Tapi minggu depan dah balik semula ke sini untuk holiday agenda hujung tahun. Minggu depan aku dan family fly ke Langkawi. Dekat aje..tapi aku memang suka Langkawi. Nasib baik Langkawi kat Malaysia, jimat duit...hihihi...

Busy ngan kerja, ngan family tapi masih sempat berdating dengan 'Adam Mukhriz'. He's back! Korang dah tau kan? At least hilang tension, lega sikit bila jumpa Adam Mukhriz ni. Alahai...boleh 'angau'lah ngan dia ni. So..sebagai penyeri blog ni memang tak sah kalau tak letak gambar dia kat sini. Cuci mata noo!..





Adam Mukhriz 





Ain Hawani.


Muara hati Ost Adam dan Hawa by Dato Siti dan Hafiz. Nasib baik dalam video ni Hafiz ikat rambut tak mengerbang macam ost Ombak Rindu. Baru nampak kemas, baru boleh feeling lebih sikit. Lagu ni memang best!

Dah habis drama ni nanti baru boleh review. Till then layan dulu hati dan perasaan dengan suara Dato Siti dan Hafiz yang membuai2.






my love for you dies till last petal fall..

No comments:

Post a Comment