Tuesday, September 11, 2012

BLOGLIST HASRUL HASSAN





Salam manis. 

Tuesday yang still blues..hahaha..teruk betul kan?

Hujung minggu camne? Masih padat dengan acara open house? Tak pe raya ada seminggu lagi.

Entry kali ini saje2 nak cuba nasib berada dalam 200 bloglist blogger hangat ini hasrulhassan kawannya Ben Ashari. Hasrul membuka peluang kepada semua blogger2 untuk berada di dalam senarai bloglist beliau yang akan disenaraikan untuk selama 3 bulan. 

Wah! kalau macam tu sekurang2nya blog kita akan ada pembaca yang singgah walaupun hanya seorang dua. Atleast ada kenalan baru. Sesiapa yang sudi boleh terus jadi rakan kita di alam maya ini.

Syarat2nya sila link kat nama hasrulhassan tu ye.

Sebenarnya aku sangat2 terhutang budi pada blog Hasrulhassan ini. Masa mula2 aku berblog dulu memang buta IT tapi semangat nak bersama2 generasi sekarang menerawang ke alam maya membuatkan aku tebal muka mengirim email pada hasrulhassan tanya macam2 pasal nak mulakan blog.

Alhamdulillah, dia seorang yang humble walaupun tak pernah bersua muka. Cepat je balas email aku. Beberapa tips yang dia bagi buat aku terharu. Dia juga merupakan follower pertama untuk blog aku dan dari blog dia juga beberapa blogger yang lain mula sudi menjadi rakan di alam maya ini. 

Masih ingat lagi blog bangkukosong.blogspot kalau tak silap aku nama blog dia sebelum ditukar ke blog sekarang. Ini entry lama dulu pasal blog bangkukoson g tu http://blogitarossi.blogspot.com/2011/03/bunch-of-thank-you.html


Terima kasih Hasrul. Kalau kita ikhlas Allah akan balas juga satu hari nanti.

Moga terus succes. Salam dari kak Ita (blogger kecik ni..)

"hidup ini memberi bukan meminta..."

3 comments:

  1. :) HH terharu... terima kasih atas penghargaaan ini. Jika tidak Allah menggerakkan hati, segala perkara takkan berlaku.

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum dan salam sejahtera.. datang dari segmen yang sama.. Maaf sebab lambat buat sesi berkenalan.. ^_^. saya Owner blog INFINITY. Selamat berkenalan

    http://lokmanramli.blogspot.com/2012/09/bloglist-hasrulhassancom-200-blog.html

    ReplyDelete
  3. datang sini dari segmen yang sama... dan follow sini

    http://www.mialiana.com/2012/09/bloglist-hasrulhassancom-200-blog.html

    ReplyDelete