Wednesday, June 1, 2011

MY NEW BABY BORN

Salam semua.


Tak pernah aku bagi salam kan? Tiba2 aku rasa ada orang baca blog aku ni dan bukan aku tulis untuk baca sendiri. Terima kasih.


Masa aku tulis tajuk ni kat FB ramai kawan2 yang lama tak jumpa aku terkejut badak. Ucapan tahniah bertalu2. Yang jealous pun ada dalam usia2 begini masih boleh ada baby comel lagi.


"comelnya, cutenya anak kau"


"bagi kat aku lah.."


ha..ha..ha..aku ketawa je dalam hati.


Tak kuasa aku nak berbaby2 lagi sekarang ni. Pinggang dah ramping. Lemak2 dah kurang tak payahlah nak 'mengendong' lagi. Walaupun oranag kata anak tu rezeki aku minta kat Allah bagi lah aku rezeki dalam bentuk yang lain. Biarlah orang yang masih tak ada anak, yang nak anak tu yang dapat baby but not me.


Yang sebenarnya bukanlah my new baby born. Yang sebenarnya ialah My New Niece Baby Born. Benarlah kata orang kelahiran itu merapatkan tali persaudaraan. Ini anak sedara aku yang ke12 cucu mak yang ke17. Nama dia Nur Qistina. Sah lah ni mak dia angau dengan cite Spa Qistina. Tapi aku bagi nama sendiri. Nur Maisara. Suka sangat nama tu..ialah nama baby pompuan kan sedap2. Aku anak pompuan sorang je tapi nama macam2 ada kat kepala ni.

Dah nak masuk 2 bulan umurnya. Aku sibuk tgh buat coklat dan bunga telur untuk majlis cukur jambul Maisara jumaat ni. Sibuk cam buat untuk anak sendiri! Hehehe..sayang mak ngah kan!


gebuzzss!





siap berpanteh2 lagi.


errmm...boringnya...mata dah kuyu nak tido.



cuaca panas baru2 ni memaksa maisara 'berbikini'..


IR :  sekuntum cinta di taman firdausi untuk kita.

No comments:

Post a Comment